Velkommen august!

Så fort en måned går! For 30 dager siden sa jeg at jeg skulle skrive et blogginnlegg hver eneste dag i juli. Dette blir månedens siste. I morgen starter august. Jeg har fortsatt 9 dager med ferie.

I dag har jeg sittet litt med husflidskontorarbeid. Og jeg og TK har besøkt mine svigerforeldre. Svigermor satt ute med strikketøyet sitt da vi kom. Det så koselig ut!

Vi fikk vannmelon. Jeg tok et bilde av fatene vi brukte også, for jeg synes de er så fine! Jeg liker gult ^_^

Vi kjørte bort, men gikk hjem. Bilen vår trenger en overhaling og står og venter på det mens vi får brukt beina mer.

På turen gikk vi forbi Andedammen, som TK sa den ble kalt. Og det er minst to ender der. På bildet. Kan du se dem?
Vi gikk også forbi 1,5 mus. Det ser kanskje litt ut som om den halve kan være en spissmus, men jeg vet ikke. Det er tøft dette livet, denne verden, denne naturen. Den går sin gang.
Det er bare sånn det er.

Det blåste endel på turen. Sånn så det ut da vi nærmet oss Vestby kirke. Jo nærmere vi kom så så vi også at det er en pokemonarena knyttet til Vestby kirke i Pokemon go-appen. Så om det henger en del folk rundt der med nesa si nedi mobilen, så er det derfor!
Litt merkelig sted å arrangere virtuelle slosskamper.

Jeg syntes det så så koselig ut med strikking da vi var på besøk. Jeg har ikke strikketøyet langt unna her jeg sitter.
Men det frister også litt med tv-skjermen.
Vi kjøpte litt sjokomelk på bensinstasjonen på veien hjem. Sjokomelk og Elementary. Det blir en bra og avslappende avslutning på kvelden. I morgen går turen til Oslo igjen. Selv om all togtrafikk er stengt. Det stopper ikke oss ^_^

Takk til alle dere som har fulgt med på bloggen nå i juli! Og takk for alle kommentarer! Jeg skal prøve å ikke vente helt til desember før jeg blogger neste gang! Jeg har forresten allerede begynt å gruble på hva som skal være årets røde tråd i desemberbloggen. Om du har noen ønsker eller ideer er det bare å komme med dem!

Jeg håper alle har hatt en fin juli. Nå kommer august og byr opp til dans. Det blir fint ^_^

Ønsker alle en god kveld videre og en herlig by uke!

Kommentarer