Skitt fiske!

En ny dag med nye muligheter og nydelig vær!
I fjæra fant vi gammelt kontorrekvisita. Liksom bare for å understreke at det er ferie! Eller fordi verden er så elektronisk at permer og binders er ut? Hvem vet! ^_^
Det er litt hyggeligere med blomster enn med rustne binders da ^_^
Lillesødter fikk tak i en krabbe! Det var mye enklere å ta bilde av den uten alt vannet rundt ^_^
Så kommer det store spørsmålet! Fikk vi fisk?
Vi var ute og fisket i to timer og den samme makrellstimen svømte rundt i sirkler. De var ikke så sultne. Med unntak av de to småmakrellene vi lurte på land og omstreiferseien som bestemte seg for å bite på mammas krok ^_^

Jeg fant ut at jeg er litt pinglete. Lenge siden jeg har vært med på en fisketur der man fikk fisk. Kakket i hodet og strupekuttingen. Isja meg...

Men en nydelig fiskedag var det!
Det er min siste dag i Velfjord og jeg synes vi fikk brukt den godt. I morgen bærer det sørover igjen.

Nå nytes den siste kvelden i bygda for denne gang, med is og film ^_^

Ha en fin lørdagskveld og god helg videre!

Kommentarer