Solskinn ^_^

Denne dagen preges av å være dagen før dagen. I morgen reiser jeg på ferie og i dag har det handlet om å få alt på stell til jeg reiser. Ute har det vært ganske grått. På ettermiddagen, akkurat i det TK hadde fått på seg sekken og var på vei til å sykle på butikken, så kom den regnskuren. Harde store dråper. Etterfulgt av manga små, harde dråper. En ordentlig sommerskur! Han kom inn igjen og ventet til det hele var over ^_^

Jeg har også vært ute en tur. Jeg har vært på terningsstudioet med SK som bor like i nærheten av meg. Jeg har ikke trent på uker, måneder, så det var fint å ha noen å dra sammen med ^_^

Dette utebildet tok jeg på vei hjem og sånn har det sett ut i Vestby i dag:
Inne har jeg som sagt pakket. Og jeg har bakt. Og jeg har laget kort. Kortet er foreløpig hemmelig, men jeg ville gjerne vise hvordan det ser ut når jeg holder på med hobby ^_^
 Bare rot og kaos som må ryddes etterpå. Det er mye morsommere å rote det frem ^_^

Sånt hobbypussel er perfekt på gråværsdager. Selv om ikke været er helt på topp så må man nesten gjøre sitt beste for å finne solskinn. For om det ikke er ute, så kanskje det er inne? I hjertet? I sinnet? Eller hjemme hos SK?

Før jeg og SK dro på trening så gikk jeg innom for å hilse på hennes nyeste familiemedlem. En liten pus som heter Sunshine. Hun var så søt og leken. Fulgte med på alt som foregikk! Jeg turte ikke kose på grunn av allergien min, men jeg viftet litt med tærne og fikk hilst på en måte likevel ^_^
 
 Katter bringer mye glede! Jeg elsker dem!
 Selv om jeg tok en allergitablett like før jeg kom så ble jeg kjempefort tett i nesa. Noe som gikk over da jeg kom ut igjen. Kanskje det hadde gått bedre om jeg hadde tatt tabletten litt før.

Uansett var det veldig koselig å få komme på besøk! Og at jeg fikk lov til å ta bilder ^_^

Nå blir det en sen kveldmat her hjemme hos meg. Jeg har jo ferie og kan spise når jeg vil! I natt skal jeg drømme om kattepusklemmer og annet som er minst like bra som solskinn.

I morgen er jeg plutselig på Helgeland!

Kanskje jeg møter søte dyr der også?

Ønsker alle en søt onsdagskveld videre med masse solskinn og glede ^_^


Kommentarer