Ut på tur!

Og før noen superkriminelle skurker roper over seg av glede fordi jeg skal ut å reise, så må jeg bare si at den store, sterke slåsskjempen jeg har av en kjæreste skal være hjemme og beskytte huset, så det er ikke noe poeng i å tenke tanken en gang. Det er kun jeg som skal på tur.

Hjem til vakre Velfjord!
 Dette bildet tok Katja av meg i fjor sommer. Vi var ute på tur og så på hoppende fisk og alle måkene.

Siden det er litt vanskelig å blogge samtidig som jeg reiser, så har jeg vært og funnet litt gammelt bildemateriale sånn på forhånd. Jeg reiste nordover på omtrent samme tid i fjor, men da bodde jeg på et helt annet sted!

 Jeg bruker omtrent hele gulvet når jeg pakker! Jeg savner de fine veggene. Det er sånne panelplater, eller hva det heter. Det er visst både lettvint og pent. Har glatte vegger nå, men det kan være fint det og. Spesielt når vi kommer så langt at vi får hengt opp noen bilder!

TK er snill og hjelper meg ofte. I år også. Han kjører meg til flyplassen. Jeg er så heldig!

I fjor så det sånn ut da jeg reiste med flyet! Da mellomlandet jeg i Sandnessjøen fordi det var soleklart det billigste alternativet. I år var jeg tidlig ute og reiser strake veien hjem

De første dagene hjemme skal jeg være hos søstra mi i byen. Jeg, mamma, Lillebror og Lillesøster skal på festival! Det er meldt gråvær, vind og cirka 13 grader. Med mulighet for solgløtt og opp mot 17 grader.

Omtrent det samme som i fjor det da:
 Da var jeg bare med på en festivaldag. I år blir det tre, fra torsdag til og med lørdag. Jeg tror det blir kaldt, men hyggelig ^_^

Sånn så gulvet mitt ut i går, onsdag:
 Ull, ull og mer ull! Jeg skal ikke fryse ^_^

Ellers gleder jeg meg til fine gåturer. Til god mat.

 Men ikke brus. Jeg er på vannvogna. Jeg får drikke deilig brønnvann i stedet ^_^

I fjor hadde vi bittelitt sol mens jeg var hjemme og en god del regn. Men vi hadde det fint likevel!
Da fant Mamma en firkløver. Kanskje litt av hellet har fulgt oss til sommeren 2016, og at det resulterer i et par flere soldager enn i fjor!

De neste par dagene blir det ikke så mange dagsaktuelle bilder for jeg er ikke så glad i å blogge på mobilen. Men blogging blir det! Jeg har da noe på lur...
En oppsummering av de kommende festivaldagene havner på bloggen etter hvert. Kanskje på søndag!

Ha en super torsdag alle sammen, full av fortryllende toner ^_^

Kommentarer