Ferien så langt!


I dag blir det mobilblogging! Jeg sitter i Lillesøsters sofa med trøtte øyne og slitne bein. Det er hardt for en gammel skrott å være på festival! Det er bare å lade opp til siste kveld!

En oppsummering av opplevelsen kommer senere. I dag deler jeg noen av bildene som har blitt tatt på spaserturene våre i byen ^_^

Første bilde ut er denne flotte postkassen. Å se dekorerte postkasser er omtrent like moro som street art synes jeg!
Jeg har vært og sett etter bygave til min kjære. Nesten like obligatorisk som postkort som jegskrev om i går. Jeg har ikke kjøpt postkort, men jeg snek meg til å ta dette bildet på bokhandelen:
I går på dagen foreslo Lillesøster at vi kunne dra og spise is. Hva er vel en sommercuten iskrem? Det var litt grått i været, men grei temperatur og isen var kjempegod!
Den smakte brunost! Det var så godt ^_^

Noen bilder av nærområdet er også på sin plass. Det har vært litt grått og vått, spesielt på torsdag, mens i går var det tørt og fint!
Tror det heter Frøkenosen, et lite område i Brønnøysund der man har litt strand og grillmuligheter. Det er alltid masse ender der som elsker å bli matet. De er så søte ^_^
Her er samme sted fra en annen vinkel. Vi ser Brønnøysundbrua i det fjerne.
       Sist, men ikke minst! Et bilde av Brønnøysund city by night ^_^
 Jeg ønsker alle en god helg og en nydelig lørdag videre!

Det er meldt litt mer vått fra himmelen i dag, men håper det lar vente på seg til sånn i 3-tia i natt! ^_^

Kommentarer