Feriestart ^_^

I dag var siste jobbdag på denne siden av sommerferien. Fire uker fri skal jeg ha. Det begynner å bli et par år siden jeg hadde så lang ferie sammenhengende. Det blir godt ^_^

Det har vært overskya og klamt i dag. Og på ettermiddagen regnet og tordnet det. Det er godt at vi har paraply!
 På jobb ryddet og ordnet jeg på kontoret. Jeg er en liten rotekopp, men selv rotekopper liker å ha det ryddig i blant.
 Det kommer til å bli så deilig å komme tilbake når kontoret er så fint og ryddig som nå!

På fredag, da jeg var ute og shoppet, kjøpte jeg meg litt kontorrekvisita på salg på Panduro. Hadde det med meg i dag og fikk montert det på skrivebordet. Det ble så fint ^_^
Grønt er skjønt!

Jeg er forresten veldig glad for at eføyen min trives bedre! Jeg kjøpte en eføy da jeg byttet kontor i vår og satte den i vinduet. Den likte ikke alt lyset, selv om jeg prøvde å ha persiennene ganske langt ned. Jeg fant ut at det var bedre å flytte planten sånn at den ble glad for å få mer skygge og sånn at jeg ble glad for å kunne se ut av vinduet ^_^
 Jeg håper noen av mine snille kolleger kommer på å gi den vann mens jeg er borte!

Før jeg dro hjem i dag hengte jeg opp en liten hilsen til de som ikke har ferie helt ennå.
 Da jeg kom hjem hadde TK hengt ut gulvtepper, støvsugd gulvene og laget middag til meg!
 Jeg elsker ferie ^_^

Nå blir det som vanlig snart kveldsmat. Sånn er det når man blogger på kvelden. Man blir så sulten! Også skal jeg pakke koffert. I morgen blir det nemlig harda bud her i huset, når reisefebersyke meg skal ordne absolutt ALT på en eneste gang.
Jeg deler dette bildet av meg og TK fra kveldens spasertur. Jeg håper at TK smiler i morgen også, selv om jeg stresser. Sånn midt på dagen skal jeg bort en liten tur, så da får han senket skuldrene litt.

Jeg tror forresten at det kanskje blir bilde av en kattepus på bloggen i morgen... Jeg er ikke sikker. Kanskje. Det er knapt noe mer hipt på nettet enn søte puser og jeg tror det kan heve kvaliteten på denne bloggen med minst ti hakk.

Ha en nydelig tirsdagskveld, med eller uten ferie ^_^

Kommentarer