Sommerbesøk og utepils ^_^

Det er ikke ofte det skjer, men av og til får vi besøk! Når man vet at folk skal komme innom så blir det plutselig så rent og pent i leiligheten ^_^

Det var Asi med familie som kom innom. De er på ferie i nærheten og hadde besøksdag i dag. Vi kunne by på saft, pizza og salat!
Glassene er kjøpt på Clas Ohlson. Jeg synes at de er så fine!

Barna, snart 6 og 3,5 år, fant seg fort noe å gjøre. Det er lenge siden tøydyrene Manfred og Brumle har vært med på så mye action. Jeg tenker de er veldig glade og fornøyde med all oppmerksomheten de fikk ^_^
Jeg og Asi hadde avtalt en kveld på "byen", så jeg ble med dem til Drøbak. Der møtte jeg en pus som måtte kvesse klørne sine.
Jeg og barna talte snegler. Mange over 10 stykker, i forskjellige størrelser. 
Også lekte vi sisten. Jeg hadde den. Tror dere barna var lette å få tak i?
Hver ball var fristed. Barna var ikke lette å få tak i. Men jeg skal trene. Det blir revansj!

Jeg og Asi dro til Drøbak. Julehuset var stengt. Dit skal jeg nærmere jul!
Bilde av skilt er obligatorisk turistbilde. Jeg bor like ved, men har aldri vært i Drøbak før. Jeg har hørt at det er fint, og det er sant!

Sånn ser Drøbak sentrum ut i Pokemon go:
Mange Pokestops! Gull verdt for en som meg. En som bommer på snart hver eneste pokemon trenger å fylle opp med nye pokeballer ganske ofte!

Vi satt ute og koste oss. Ikke la bildet lure deg! Vi drakk Heineken ^_^
Det var veldig koselig. Vi hadde varmelampe og pledd.

Jeg måtte bare ta bilde av denne måken som spankulerte rundt oss og lette etter mat. Den var svær!
Det ble natta etterhvert. Men fortsatt fint å sitte ute!
TK hentet oss rundt midnatt og vi kjørte hjem Asi og dro hjem selv. En super lørdag!

Ønsker alle en riktig god natt og god søndag som kommer! Det er siste dag med juli. Bruk den godt ^_^

Kommentarer