7. strek i desember ^_^

Det er lørdag og i dag serverer jeg gullkorn på fat :-D

Bill Wattersons "Calvin and Hobbes", for oss bedre kjent som "Tommy og Tigern".

Det å lage snømenn blir aldri helt det samme etter å ha lest Wattersons snømenn-striper  ^_^
Jeg presenterer her et lite utvalg:



Av en eller annen grunn valgte jeg de stripene hvor Tommy lager bittesmå snømenn. Han lager også store snømenn. Store snømenn som har blitt påkjørt av en bil, eller som tar selvmord. Men det gjør de små snømennene også.


Jeg måtte også bare ta med denne stripen av Schulz som da blir dagens snømanngjest, bare for å vise en annens sjel fantasifulle omgang med disse vinterskapningene ^_^


Og til slutt, det som for øyeblikket er min favoritt, selv om de er så vanskelig å velge.. Jeg bare falt pladask :-D


Jeg håper alle der ute har en lattermild lørdag :-)

Vil du ha mer? For flere snømenn-striper av Watterson, besøk denne flickr-siden :-)


^_^


Kommentarer