1. strek i desember ^_^


Plutselig er det både 1. desember OG 1. søndag i advent! Har dere fått opp adventsstjernene og tent lys? Gleder dere til Jul i Svingen? Har dere julekalender? I år har jeg og TK kjøpt 12 små presanger til hverandre, med en avtalt makspris på 240 kroner tilsammen, og vi skal åpne annenhver dag :-) 
Jeg gleder meg :-D

Jeg har også forberedt årets bloggkalender, og dette er første luke. Jeg kommer til å presentere en tegning eller flere hver dag frem til 1. januar. Først tenkte jeg at det skulle vare frem til julaften, men så klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilke tegninger som skulle få være med, så da ble det 1. januar istedet :-) Jeg håper dere vil like det!

1. strek i desember er et lite adventsbilde jeg tegnet i 2011, og som også har vært på bloggen før. Jeg elsker å gi bort gaver og jeg er av dem som synes jul er kjempekoselig!



Kanskje jeg synes det er så koselig fordi jeg ikke føler noe kjøpepress? Jeg synes fortsatt at jula handler mest om å gi noen omtanke, ikke hvor mye gavene koster. Den kommersielle jula er en styggedom og jeg håper alle som vil er flinke til å bryte ut av mønsteret og finne den jula og julegleden som passer dem best. Man kan hvis man vil :-)

Skal jeg forresten si hva jeg ønsker meg til jul? Siden det er 1. strek i desember og alt???
Jeg gjør det!

*

Stinas julegaveønske 2013

Jeg drømmer om at alle gavene til meg under juletreet i år, er flate. Små og flate! For det jeg ønsker meg aller mest er en samling juletegninger laget av de som står meg nærmest. Jeg ønsker at alle tegner en liten tegning til meg, med den streken de har, i postkortstørrelse eller A5, og signerer med navn og år. Hvis jeg får mange tegninger kan jeg lage en fin julevegg når jeg pynter til jul neste år :-D

Og før noen feier det bort med "puh, du vil ikke ha noen tegning av meg så stygt som jeg tegner", så spiller det faktisk ingen trille hva du synes selv. Jeg vil synes det er kjempefint!
Og jeg vil bli kjempeoverrasket og lykkelig :-D

Hva ønsker du deg til jul?


^_^


Kommentarer