28. strek i desember ^_^

Etter en lang ettermiddag og kveld på toget med strikketøy i fanget og en natt i sovekupé, har jeg ankommet hjemmet og fått servert frokosthorn med rørte jordbær. Både jeg og min kjære er ganske slappe, skulle nesten tro jeg har vært på fest hele natten ^_^

I dag skal vi besøke ei fra TKs popquizlag for å spille brettspill. Spørrespill mest sannsynlig, og selv om jeg skryter av at jeg quizzer, så er ikke spørsmål min sterke side. Jeg kan til nød stille dem :p Det hender jeg har et svar på lager, men det er ikke ofte. Tror kanskje jeg bør begynne å trene hukommelsesteknikker...

Likevel, spørsmål eller ikke! Sosiale sammenkomster er en finfin unnskyldning for å pynte seg litt. Og siden jeg synes romjula er en tid man kan pynte seg litt ekstra, så er det bare å rote frem finstasen fra kofferten og si til alle at det er meningen kjolen skal være skrukkete (så slipper jeg å stryke).

Den fine piken under har pyntet seg og ser litt sjenert og kanskje forvetningsfull ut? Er det sånn Lille Persille ville ha sett ut om hun kom seg på ball?



Dagens strek er en tegning jeg fikk fra en klassevenninne andre året på videregående. Jeg synes hun er så flink og savner streken og stilen hennes. Skulle ønske vi kunne begynne på videregående helt på nytt igjen :-D

2014 bare må bli et fantastisk hobbyår med mange nye streker! Jeg kjenner jeg gleder meg :-D

Jeg ønsker alle en fin og kreativ 4. juledag med musikk ^_^


Kommentarer