29. strek i desember ^_^

Nå er det bare noen få streker igjen til det nye året starter. Jeg har gitt meg selv lov til å ha ferie frem til 2. januar. Da starter studeringen opp igjen :-) Før den tid må jeg bestille noen bøker sånn at jeg har alt klart. Det er sikkert lurt å gjøre det allerede i dag ^_^

De som har fulgt med har sikkert fått med seg at jeg ønsket meg juletegninger i år, og tilsammen fikk jeg sju stykker! Disse tenkte jeg at jeg kunne vise frem i dag :-)

Jeg legger dem ut i tilfeldig rekkefølge og jeg har tatt bort navnene til alle og erstattet dem med mer anonyme betegnelser under bildet, med unntak av TK og Christine som jo begge dukker opp på bloggen med jevne mellomrom ^_^

 Svigermor ^_^
 Niese ^_^
 Svigerinne (konen til TKs bror) ^_^
 Svoger (TKs bror) ^_^
Super-Christine ^_^
 Svigerfar ^_^
TK ^_^

Kjempefine bilder alle sammen! Tusen takk :-D Jeg er veldig fornøyd med starten på samlingen min og jeg håper jeg får flere tegninger neste år ^_^

I dag skal jeg pakke ut av kofferten og ta livet med ro. Jeg ønsker alle en henrivende dag :-)


Kommentarer

  1. Tegningen jeg tegnet, jo! Katten er selvfølgelig med :-) Du fikk virkelig mange fine tegninger ^_^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er veldig fornøyd! Men min side av familien må virkelig skjerpe seg ;-) Tegningen fra deg er kjempefin! Glad for at katten er med, og nykommeren, uglen, er også veldig fin ^_^ Håper jeg får se mer av den også :-D

      Slett

Legg inn en kommentar