15. strek i desember ^_^

Det er tredje søndag i advent og jeg har fått årets første julegave: Min kjære har tegnet en juletegning til meg! Den ble ikke pakket inn og lagt under juletreet for da hadde den jo ikke kunnet være med på bloggen i dag!

TK tegner ikke så ofte, men jeg liker det når han først gjør det :-)
Figuren vi ser under heter Alopex Lagopus (latin for polarrev). Om jeg husker riktig så så han dagens lys i forbindelse med en tegneseriefigur jeg lekte meg med som heter Samaien. Han er en liten firkant med tynne armer og bein og et samuraisverd. Alopex er høy og tynn og snakker kun i kvadratiske former. Vanligvis bruker han flosshatt ^_^


Jeg spurte TK fint om det var mulig å fargelegge nissedrakten. TK var litt skeptisk, men jeg printet ut en kopi og da ble det gjort :-)


Tk er så snill :-) Og han har en fin strek! Den er så forsiktig, laget i dyp konsentrasjon.

Jeg ønsker alle en fin søndag, gjerne med godt lys og tegnesaker liggende innen rekkevidde. I morgen kommer nok en fantastisk strek :-)

^_^


Kommentarer

  1. TK sin strek er veldig fin! Finfin nisse :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar