23. strek i desember ^_^

For mange er det tradisjon å pynte juletreet lille-julaften. Sånn er det her også! Så langt har vi fått på plass lys, toppstjerne og tre kuler. Jeg sier at vi kan føre en litt minimalistisk stil i år og la det være slik, men får bare rare blikk :p 

Neida! Glitter og stas skal det være :-D Største utfordringen i år var egentlig å finne en toppstjerne med lys. Det er ikke lett! Vi endte opp med en liten stjerne vi kjøpte på Mekk, og vi var litt skeptiske på grunn av størrelsen, men den lyser så fint så det ble veldig bra!


Dagens strek er som dere ser Charles M. Schulz. Jeg synes dette bildet er så fint!! Jeg er kjempeforelsket i fargene og treet. Mens jeg drev og googlet snublet jeg over et annet tre også ^_^


Jeg synes den er morsom, selv om jeg ikke akkurat ønsker meg en ^_^

Nå begynner julefreden så smått å senke seg og jeg ønsker alle en behagelig lille-julaften. I morgen venter nok en flott strek. Til da skal det pyntes litt mer og vi skal se "Med Grimm og Gru" på tv :D

Kos dere ^_^

Kommentarer