27. strek i desember ^_^

I dag takker jeg for meg og reiser fra jul og familie nordpå til jul og min kjære i sør. Jeg har hatt det veldig fint og fått så mange fine gaver og spist masse god mat! Tusen takk :-D


Dagens strek tilhører Shaun Tan som jeg er en veldig stor fan av. Jeg skulle ønske jeg kunne tegne slik! Under har jeg med et bilde fra en av mine yndlingstegneseriebøker. Den heter "The Arrival", "Ankomsten" på norsk, og er en tegneserie uten tekst, kun tegninger, som beskriver det å være fremmed i et nytt land. For å fortsette å følge mitt jule-/vintertema valgte jeg et bilde som egentlig dekker to sider i boken og som illustrerer at tiden går.



Sidene i boken utgjør et bilde omtrent på størrelsen med et A3-ark, så dette lille motivet på en dataskjerm blir utrolig puslete i forhold. Men tiden går som sagt. Jeg reiser hjem for å nyte resten av julen før skolebøkene må rotes frem igjen og istedet for en vakker vissen blomst i snøen vil det snart begynne å gro frem noe nytt og vakkert.

Jeg vet om mange som skal på fest mens jeg tøffer avgårde med toget i natten og jeg håper de får det myyyyyye gøyere enn meg ^_^ 

I morgen kommer en ny vennestrek fra min lille samling med tegninger jeg har fått gjennom tidene, så vi sees da :-)

Tøfftøfftøfftuttuuuuut ^_^

Kommentarer

  1. To veldig fine tegninger! Og ikke minst, god tur! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar