22. strek i desember ^_^

I dag er det fjerde søndag i advent, butikker har søndagsåpent og folk har begynt å ta julerundene sine og utveksler julegaver. Her hos oss, i mitt barndomshjem nordpå, håper vi å få gjort unna siste rest sånn at lille-julaften blir så stressfri som mulig. Stress i jula er ikke noe særlig. Og ganske så unødvendig.

Dagens kunstverk er to bilder fra illustratøren Svein Nyhus, som både skriver og illustrerer barnebøker. Nå er han aktuell som illustratør av barneboka "Hva sier reven?" av Ylvis. Under har jeg funnet et julebilde, som han selv sier at han ikke er fornøyd med fordi det er for overarbeidet. Jeg synes likevel det er et koselig julemotiv :-)


Bildet er i hvert fall idyllisk nok ^_^

For å rufse litt opp i dette glansbildet tok jeg også med et bilde Nyhus er mer fornøyd med selv.


Omtrent sånn ser jeg ut når det kommer marsipan på bordet :p

Nei, uff :S Jeg håper jeg ser litt mer sivilisert ut ^_^

Bildene har jeg hentet fra bloggen til Nyhus, som jeg nylig har oppdaget. Den er kjempeflott! Gleder meg til jeg kan sette meg ned og lese mer! Du finner den her:
http://sveinnyhus.blogspot.no

Jeg håper alle har en gledelig søndag med lengsel, glede, håp og fred ^_^


Kommentarer