25. strek i desember ^_^

God 1. juledag :-)

Jeg håper alle hadde en god julaften med mye glede. Vi sitter fortsatt og er overveldet av alt det fantastiske vi har fått og håper at det vi ga falt i smak. Jeg liker vår tradisjon med gaveåpning på julaften fremfor å åpne gaver tidlig 1. juledag. Amerikanske filmer gir inntrykk av at barna våkner tidlig og løper og åpner gaver i en alvorlig fart før foreldrene får summet seg, men jeg regner med at det ikke er sånn overalt ^_^

I kveld går "Hobbiten" på TV, og hvis man har en kino i nærheten kan man kanskje se "Hobbiten - Smaugs ødemark". Jeg er veldig glad i bokene og jeg har veldig lyst til å lese den igjen. På engelsk og nynorsk. "Ringenes herre" har jeg faktisk ikke lest siden jeg var 17, mens "Hobbiten", siden den er så lettlest, har jeg lest flere ganger. Hjemme i bokhylla har jeg også "Letters from Father Christmas", som illustrasjonen under er hentet fra. Den har jeg ikke lest ennå, så det blir hyggelig :-)

Dagens strek er J.R.R. Tolkien ^_^




Jeg ønsket meg juletegninger i gave i år, som jeg skrev tidligere i desember, og jeg fikk tre stykker i førjulsgave og en under treet :D Nydelige tegninger alle fire! Jeg gleder meg til å pynte med dem neste år ^_^
 Fire tegninger vil likevel ikke dekke en vegg, så ønsket står ved lag til neste år og jeg håper at flere av mine kjente og kjære finner frem blyantene sine neste år ^_^

Ha en fantastisk dag videre med god julemat og julekaker!
 Streken fortsetter som sagt ut måneden så stikk gjerne innom^_^

Kommentarer