26. strek i desember ^_^

Det lyser i stille grender og vi går rundt en enerbærbusk i Klappeland! Eventuelt så lyser det i bråkete grender, vi spiser marsipan og ser på julefilm. Uansett så koser vi oss :-)
Her i bygda er det juletrefest i dag, og det er det helt sikkert mange andre steder i landet også, derfor har jeg valgt et bilde med et stort juletre på  ^_^


Dagens strek tilhører Tove Jansson, og hun lager nydelige bilder! Jeg så noen originaler da jeg og TK var i Helsinki for noen år tilbake, for da var det en jubileumsutstilling for Mummi i byen, og det var veldig inspirerende.

Min søster ga meg en Mummi-kopp til jul :-D

Jeg ønsker alle en fortsatt god jul, med eller uten juletrefest og håper alle slapper av og får ladet sine batterier ^_^

Er det andre enn Tove Jansson som har valgt å feste en rose i toppen av treet?


Kommentarer