2. strek i desember ^_^

God morgen/ettermiddag/kveld/natt :-D 
Det er 2. strek i desember :-D 
Og det er mandag. Og det er 7 dager til jeg skal levere eksamensoppgavene mine. Jeg har forhåndslaget alle innleggene mine til og med mandag 9. desember sånn at det ikke skal forstyrre innspurten. Det er jo mye morsommere å blogge enn å skrive fagtekst! Dagens strek er derfor en slags mandagsstrek. Selv om det er desember må man fortsatt opp og jobbe. Helst skulle man ha arrangert juleverksted hver eneste dag istedet. Det er så mange julegaver som kan lages! Men kanskje du har en hemmelig venn på jobben? Kanskje du jobber i barnehage eller skole og jobben din i desember er å gi juleglede til alle barna? Kanskje du skal pakke inn gaver når du kommer hjem? Kanskje du har en adventskalender? (I dag er det min tur å åpne kalendergave!) Eller kanskje du leser bloggen min? ;-D

Denne streken tilhører min kjære Lillesøster. Det er en skisse til en tegneserie. Skisser er ofte de beste tegningene synes jeg :-) Og strekene til de man kjenner er de flotteste strekene ^_^



Jeg er sikker på at jeg ser akkurat ut sånn som moren nederst ved trappa når jeg står opp!

Ha en fin mandag, en flott uke, og husk å sjekk hvem morgendagens strek er! Jeg kan røpe at det er en tegneserieskaper.

Vil du gjette hvem? 

:-D


Kommentarer