31. strek i desember ^_^

Tenk, nå er det bare timer til 2013 er over og til vi hilser det nye året med brak og smell. Jeg skal rote frem esken jeg har med tomtebloss, for så lenge jeg får holde et stjerneskudd eller to så er jeg fornøyd :-) De siste sju årene, med unntak av ett, har jeg og TK sett på fyrverkeriet i Oslo gjennom stuevinduet vårt i femte etasje. I år bor vi i en kjeller og jeg tviler på at utsikten vil være helt den samme. Om mine antakelser er riktige finner vi ikke ut i år, for vi har blitt invitert til å feire med TKs foreldre, noe jeg synes er veldig koselig ^_^

Dette er også årets siste strek. Jeg håper det falt i smak! Det har vært morsomt å blogge igjen, og gøy å dele tegninger. For meg har det vært inspirerende og jeg håper jeg kan ta med meg noe av inspirasjonen til neste år :-)

Dagens tegning er et bilde av Lillebror, som har fått lov til å representere både julaften og nyttårsaften i år. Jeg vet ikke hvor gammel han var når han lagde dette, men det spiller ingen rolle. Sovende politi og strekmenn som leker med stjernene passer godt i dag ^_^ 


Jeg mener selvfølgelig ikke at politiet skal sove i dag og lukke øynene for det som foregår der ute, jeg bare håper at nyttårsaften feires på en forsvarlig måte sånn at politiet ikke trenger å blande seg inn. En fredelig nyttårsaften er å foretrekke. Jeg håper også at folk er forsiktige så ingen skader seg og jeg skulle ønske at folk konsentrerte seg om å feire rundt midnatt sånn at redde dyr ikke trenger å være redd i dagevis.

Ellers håper jeg at folk er glade og jeg ønsker alle et godt nytt år.

^_^


PS: det kommer en strek i morgen også ;-)

Kommentarer