16. strek i desember ^_^

Hm.. Ny uke, nye muligheter… Hvilken strek skal vi gå for i dag da?

Oi, se der, mysterieboksen jeg og Super-Christine brukte på jobb da vi jobbet sammen! Vi har brukt den som både påske- og sommerboks der vi ga hverandre en overraskelse annenhver dag, først frem til påske, men så frem til sommerferie. En slags kalenderboks faktisk. Og Christine har tegnet på den!


Men Christine-kattene er jo hverken spesielt julete eller vintrete…


Vent nå litt!


"TK, kan du ikke fargelegge noen av Alopex sine luer?"


 Skal vi se, klippe, klippe, klipp...


Det er mandag, det er 16. desember, og dagens strek er av min tidligere kollega og en av mine næreste venner. Gjennom vår tid sammen i barnehagen dukket disse pusene ofte opp, enten på bokser, på små lapper, på barnas tegninger eller i stort format malt på vinduet. Siden det nærmer seg jul har disse to pusene fått låne noen luer av TKs Alopex Lagopus. Jeg har sagt det før, jeg sier det nå og jeg kommer til å si det igjen: De aller beste strekene blir lagd av de man kjenner ^_^


Ha en fantastisk uke, si hei til en pus og let frem nisseluene :-)

Vi ses til en ny strek i morgen ^_^ 


Kommentarer

  1. Intern kommentar: Ble rene TRON-prosjektet dette jo :-D

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg glad, sånn et herlig innlegg dedikert til pusene og fine vennskap <3 Som jeg savner boksen! Takk til TK for nydelige nisseluer ^_^

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok det innlegget jeg kommer til å være mest fornøyd med i år ^_^ Flotte pusekatter og et godt vennskap fortjener litt oppmerksomhet :-D

      Slett

Legg inn en kommentar