9. desemberstrek ^_^

Dette er den andre fredagen i desember! Det er bare en uke igjen til neste fredag! Da skal jeg ut på tur!
 Jeg har vært på en liten tur i dag også. Hos naboen. Det er hyggelig. Å ha naboer en kan besøke ^_^

Bildet av kalendernålen over tok jeg for bare noen minutter siden. Den sitter fast på skuffkalenderen! Vi har ikke åpnet kalender i dag....

Og jeg har ikke tegnet en eneste strek... Jeg har bare strikket, snakket og kost meg.

Jeg tok et bilde av en kladd jeg tegnet før desember startet. Jeg tror ikke kortet ville ha blitt seende slik ut, men det gjør ikke noe. Jeg lurer på om du ser Strikkedamas inspirasjon?
 Hint! Det er lett å synge med.

I dag har det vært litt grått, med en anelse duskregn i ny og ne. Jeg kom også på at jeg ikke har delt kalenderbildet for 2016 som henger på kontorveggen min. Det er en shoppedame! Det var jeg i går, så nå tror jeg at jeg er ferdig med det for i år ^_^

Ellers er det også et bilde av dagens kalendergave som en av mine kolleger fikk! En veske fra TGR til å fargelegge! Veldig søt og fin. Heldiggrisen ^_^
 Nå er vi bare to stykker igjen som ikke har fått gave. På mandag er det altså 50 % for at jeg får en gave!

Ellers har jeg som sagt strikket i dag. I lunsjen og etter jobb. TK skulle på nissefest og siden jeg hadde en halvferdig lue skulle TK ikke trenge å kjøpe seg en. Jeg ble ikke helt ferdig, men jeg snurpet sammen enden og satte på en dusk, og tenkte som så at resten kan jeg gjøre ferdig siden. Enden på lua skal nemlig bli littegrann lenger og smalere. Men den ser i grunn gasnke ferdig ut.
 Etter at luen var "ferdig" dro jeg til naboen. Vi spiste deilig middag.
 Og eldste pusen drakk vann.
 Mens den yngste så på ^_^

Også strikket vi og snakket og koste oss med litt søtmat.
 Mon tro hva det er jeg strikker på nå?

Klarte du forresten streken?
Det var en du-og-jeg-og-dompapen-strek ^_^

Her er noen flere bilder av SKs minste og yngste pus. Sunshine heter hun ^_^
Jeg håper alle har hatt en nydelig fredag og at dere er klar for resten av helgen ^_^

Jeg skal snart pusse tenner. TK er ute og gjør nissestreker. Eller nissegleder. Eller julebøll, som de kaller det i Snøfall. Kanskje han forteller hva det var når han kommer hjem?

Sov så godt alle sammen ^_^

Kommentarer