13. desemberstrek ^_^

Jeg vvet ikke hvor 13. desembernålen er, men det hindrer ikke dagen fra å komme! Som erstatning på julekalenderen satte vi på en nål med Stinky på, og det var den skufen jeg fikk åpne i dag!
 Det ble mange papirlommetørkler på meg! Hvilken pakke er finest mon tro?

TK fikk en snømann! Uten hatt... Mon tro om den dukker opp i morgendagens luke?

Jeg har vært borte hele dagen, og til ære for Lucia-dagen tegnet jeg den raskeste streken så langt!
 Siden det ikke ble en gjette-strek, så kanskje det kan bli en sangstrek i stedet? Utfordrer deg til å synge alle versene i alle Lucia-sangene du kan ^_^

Etter jobb i dag dro jeg innom Bryggerhuset, der selger de garn, tekstiler og mye mer i samme gate. Jeg trengte stoff til hanker på den siste veska som skal sys.
 Den veska må sys i morgen. Skulle ønske det var søndag i morgen og ikke onsdag!

Men det ordner seg alltid.

Ellers i dag, så fanget jeg min første Ditto! For de som ikke spiller Pokemon Go så kan jeg si at det er en pokemon som nylig har blitt tilgjengelig i spillet, og den kamuflerer seg ved å være andre typer pokemon, så man vet aldri når man fanger en Ditto.
 I første sesong av Pokemonserien så reiser Ash og vennene hans forbi et sted hvor det bor ei jente som har en Ditto. Men den dittoen klarte ikke å herme 100 prosent, så øynene ble alltid de samme. De fikk selvfølgelig hjulpet Ditto med å klare brasene ^_^

Ellers kom det en ny Pokemon Go oppdatering i går. Foreløpig er mange litt misfornøyde, har jeg lest på nettet, for de trodde oppdateringen skulle være større og at det skulle begynne å dukke opp mange nye pokemon. Sånn er det foreløpig ikke. Men det har dukket opp en spesial-pikachu til ære for sesongen. Du ser den nederst på bildet.
 Det skjermbildet tok jeg i går før jeg sovnet. Man går bare ikke ut midt på natta for å finne en Pikachu med nisselue...

Men i dag! Dobbel pokemonglede!
 Jeg og TK kom fra Ski og kjørte forbi Rådhuset hvor en Pikachu sto og ventet på meg! TK måtte parkere og da han fikk fram sin mobil så var den borte... Håper han finner en senere!

I Ski shoppet vi en julegave, men hovedgrunnen til at vi var der var kinoen!

Vi så Fantastic Beasts and where to find them!
 Jeg likte den ^_^

Da vi kom hjem spiste vi en skive med brunost og drakk litt kakao mens vi så på dagens episode av Snøfall. Det tok jeg ikke bilde av, men jeg tok bilde i går da jeg spiste pepperkake og drakk kakao ^_^
Jeg håper alle har hatt en fin Lucia, gjerne med lussekatter til!

Ha en fin natt med lyse drømmer og så treffes vi igjen på bloggen i morgen, håper jeg ^_^

Kommentarer