10. desemberstrek ^_^

Jeg tok allergitablett i går og ble så trøtt at jeg sovnet til en ganske så rimelig fredagstid. TK kom hjem i 3-tida, og jeg var borte vekk. Hørte ikke en lyd. Allergitabletter slår meg helt ut!

Da jeg våknet var det 10. desember ^_^
Og vi hadde ikke bare en, men to kalenderluker hver å åpne!
 Jeg fikk en turglad legomann i skuffkalenderen i går, og TK fikk et vintertre! Mens dagen skuff og luke inneholdt glade nissebarn og en hvit ugle som satte seg i vintertreet ^_^

Her er dagens strek:
Jeg venter på et par ting i posten. En hemmelighet og en ting til meg selv, som er broderiringene jeg hadde med i bloggen tidligere i uka. Vet du hva Strikkedama har fått i posten her og hvilken film det er hentet fra?

Ute har det vært grått og vått. Det var et veldig fint lys ute på ettermiddagen, men mobilen min klarte ikke fange det, så da ble det bilde av lys inne i stedet, med det grå ute ^_^
Jeg og TK og resten av quizlaget Gospel Bombs (oppkalt etter en albumtittel), har vårt årlige julebord i dag. Vi har ikke quizzet i år, men julebordet består. Kanskje 2017 kan bli en ny knallsesong for Gospel Bombs?

 TK dro ut på formiddagen for å kjøpe vin. Ingen av oss har egentlig særlig peiling på vin, så vi bruker å sjanse. Jo finere etiketten er, jo større sjanse er det for at vi kjøper den. I dag endte TK opp med bjørnevin ^_^
 TK er veldig glad i bjørner.

På vei til storbyen dro vi innom Ski for å kjøpe noe tekstilgreier som jeg trenger i morgen. Endte selvfølgelig opp med å kjøpe litt til...
 Det treet kommer til å bli så fint!

Og nå kommer noen partybilder.
 Det ser ut som full fest og fors på toget, men i skrivende stund sitter jeg på gospelgulvet mens mine medquizzere løper rundt og lager mat og det eneste jeg har innabords er litt cola og Fox ^_^

Har kjøpt litt spennende øl til etterpå.
 Epleøl? Hovmesteren OG Grevinnen? Det blir spennende.

Klarte du dagens tegning?
Det er en Rare Exports-strek!

 Jeg elsker denne litt annerledes julefilmen. Og bonuskortfilmene på DVD'en. For dere som ikke har sett filmen kan jeg fortelle at det Strikkedama har fått i posten er en liv levende nisse. Spørsmålet er om det er en bra eller dårlig ting?

Jeg håper alle har en hyggelig lørdag.
Det har jeg! ^_^

Siden veien hjem er lang så får vi overnatte. Her er vårt rom for natten:
Maten nærmer seg ferdig, alle gjestene er på plass. TK har åpnet en flaske gammel Prosecco. 

Skål alle sammen!

Blogges i morgen ^_^

Kommentarer