18. desemberstrek ^_^

I dag er det 18. desember og 4. søndag i advent!
 Jeg hadde ingen kalender i dag, men TK åpnet to og sendte meg bilder ^_^
 TK fikk et puslespill og i playmobilkalenderen var det et grantre!

Jeg håper TK sender meg et bilde når han har lagt puslespillet ^_^

Dette har vært en veldig rolig avslapningsdag. Vi har sett på masse Snøfall så nå er jeg og Lillesøster ajour. Og vi har snakket om streker og jeg har tegnet en!
 Hvor er inspirasjonen til denne hentet fra mon tro?

Det har vært veldig fint å være inne. Vi var ute en liten tur, og det regnet og blåste. Det var i grunn litt utrivelig, men det ble enda bedre å få på seg tørr pysj og slappe av på sofaen etter det ^_^
Pappa kom også innom en tur og vi avtalte skyss hjem i morgen.

Jeg og Lillesøster har ikke tent lys, men TK sendte et bilde av lysene hjemme som står og skinner spesielt for fred.
 Hos Lillesøster skinner juletreet ^_^
 Dagens tegning var inspirert av en gammel julekalenderserie.
 Det var en Amalies-jul-strek! Strikkedama ønsker seg veldig en langnisselue, men har hun utført nok nissestreker og nissegleder?

Det har vært kjempekoselig å besøke Lillesøster. I morgen går turen til vakre Velfjord. 

Til slutt vil jeg gjerne dele noen vakre bilder laget av Bridget Collins, @flora.forager på instagram. Hun fotograferer scener satt sammen av planter. Hun har også en notatbok som selges på nettet. Jeg elsker bildene hennes!
Er de ikke nydelige?

Jeg og Lillesøster avslutter kvelden med en film! Jeg ønsker alle en flott juleuke!

Blogges i morgen ^_^

Kommentarer