16. desemberstrek ^_^

Så kom den store utreisedagen! Jeg har hatt reisefeber hele dagen, men fikk gjort litt saker og ting likevel. Det er 16. desember ^_^
 Jeg og TK hadde vår siste kalenderåpning sammen og jeg åpnet min siste luke i playmobilkalenderen. Fra i morgen er det TK sin oppgave. I dag fikk jeg en hul trestamme.
TK fikk maken klypet som det jeg fikk i begynnelsen av måneden ^_^

Vi vanker jo på de samme butikkene når vi kjøper smågavene, så det er ikke rart om noe blir likt. Jeg har som nevnt tidligere fått pakket inn innholdet i skuffkalenderlukene så i morgen får jeg åpnet en kalenderpose!

Her skulle dagens strek ha vært. Jeg trodde virkelig jeg skulle få det til, enten ved å tegne mellom flyavganger eller ved å tegne hjemme hos Lillesøster. Det får bli en ekstra fin strek i morgen i stedet ^_^

Ute i Vestby har det vært oppholdsvær, men grått.
 Jeg snakket med Mamma omtrent samme tid som dette bildet ble tatt, og nordpå var det også opphold, men det har regnet mye.

Det spiller i grunn ingen rolle hvordan været er ute når man skal spise julelunsj med jobben! Jeg liker sløyfa mi veldig godt ^_^
Til mat ble det servert brødmat og masse pålegg, ost og kjeks og litt sjokolade til dessert.
Også fikk vi gave fra kommunen og en plante fra lederen vår. Det var veldig hyggelig! Jeg tok den med hjem så TK kan pynte med den ^_^

TK var snill og kjørte meg til flyplassen. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg våken, men det var ikke lett. Det var ikke mye selskap i meg. Jeg våknet skikkelig mens vi satt i kø og jeg ble redd vi ikke skulle komme fram tidsnok! Det gikk heldigvis bra ^_^

Inne på Gardermoen hadde de juletre og en nisse. Jeg må innrømme at jeg gikk fort forbi...
Flyet var bittelitt forsinka, men det var greit. Jeg sov hele turen til Trondheim, der jeg skulle bytte fly.
 Jeg sier "skulle", for da jeg skrudde av flymodus så tikket denne beskjeden inn:
Det var ikke så lett å bruke 250 kroner, det var nemlig det vi fikk, en verdikupong på 250 kroner vi kunne bruke hvor som helst på flyplassen. Jeg valgte 7/11 for det var ved bagasjebåndene. Fikk kjøpt et julehefte også da ^_^
I skrivende stund sitter vi i en stor og romslig buss. Uten benstøtte, men det får gå. Det som virker verre er at bussen ikke har do og det er ikke alle like fornøyd med. Siden bussturen er cirka 7 timer lang.

Vi blir å kjøre forbi Velfjord først. Så kan jeg vinke til bygda på vei til Lillesøster før det blir gjensyn med resten av familien på mandag ^_^

Ønsker alle en god natt! Jeg er ute på eventyr!

Kommentarer