21. desemberstrek ^_^

I dag er det solsnu! Fra nå kommer dagene bare til å se lysere ut. Det er bra! Det er 21. desember ^_^
 TK fant en søt liten rev inni kalenderen i dag og jeg kunne åpne en pose. Nå har jeg bare en pose igjen. Jeg fikk kakeformer ^_^
 Det passet veldig bra med juletreformer akkurat i dag, for i dag tok vi inn treet vårt.

Dagens strek har ikke så mye med trær å gjøre. Hva slags juleinspirasjon er det Strikkedama tenker på her?
 Jeg og Lillebror gikk en liten tur på ettermiddagen. Det duskregnet litt.
 Det er veldig mørkt ute uten snø. Nå regner og blåser det. Det er godt vi har tak over hodet og julestemning inne ^_^

Her har vi som sagt tatt inn tre, Mamma har bakt, jeg har tegnet og strikket og sett på serien Cowboy Bebop med Lillebror, og jeg har pakket inn gaver. Også fikk jeg en pakke i posten! 
 Jeg mistenker at et frimerke eller to har falt av gaffatapen underveis ^_^
Den kom fram! Uten krav om mer porto ^_^

Jeg er veldig forsinket med å sende ting i posten. Jeg har to gaver, som nå blir romjulsgaver. De sender jeg i morgen. Når det gjelder julekort må jeg komme sterkere tilbake neste år!
 Her er treet vårt:
 Det er fullt av kongler ^_^
Foreløpig er bare stjerna på plass, men den kommer til å bli så fin så!

Her er treet vårt ute:
 Mamma har bakt suksessterte og eplekake og stekt kransekakestenger.
 Det blir gode saker ^_^

Tok du tegningen? 
Det var en Rudolf-er-rød-på-nesen-strek ^_^
Jeg har igjen tatt skjermbilde av et bilde jeg fant på google. Sånne sangkort er veldig kjekke og ofte veldig fint illustrerte!

Jeg er veldig glad for at jeg ble ferdig med dette garnnøstet i dag.
Det betyr at jeg endelig kan begynne med disse:
Jeg gleder meg ^_^

Nå skal jeg spise litt kveldsmat. Også henger jeg etter med to episoder i Snøfall og jeg håper jeg får sett dem etter at Barcelonakampen er ferdig!

Jeg henger enda lenger etter med Selmas saga. Jeg snakket med TK i sted og han sa det er kjempespennende!

Spørs om jeg kan gå å legge meg. I dag spiste jeg frokost klokken 13!

Sånn er det med ferie ^_^

God natt alle sammen! Vi blogges igjen i morgen ^_^

Kommentarer