15. desemberstrek ^_^

I morgen skal jeg ut og reise! Jeg har reisefeber! Det betyr at alt er ved det normale og at alt ordner seg til slutt ^_^

Og i dag er det 15. desember!
Vi åpnet kalenderen litt utpå kvelden, etter middag, litt stress, en snarlig visitt og bølger med trøtthet. Jeg sovnet ikke!

Det var TK sin tur å åpne lukekalenderen, og min tur å åpne en skuff!

Jeg åpnet først og fikk en hel samling med glitter i bittesmå krukker. De er søte! Det var også vaskebjørnene som TK fant bak luken sin ^_^
 Nå som jeg reiser får TK åpne alle lukene. TK har pakket inn oddetallsskuffene sånn at jeg kan få litt kalenderglede ute på tur ^_^

I morgen er det julelunsj for avdelingen min på jobb. Det blir koselig. Også er det min tur å vanne blomster. Det må jeg ikke glemme.

Strikkedama har i hvert fall ikke glemt det...
Går dette bra mon tro?

Det var kaldt i dag også, med masse fin rimfrost. Jeg tok selvfølgelig ikke noe bilde mens det var lyst og fint ute. TK hentet meg og jeg satte meg inn i bilen, men så måtte jeg ut igjen for jeg ble så nysgjerrig på hva det var billyktene lyste på...
Det var en frossen sommerfugl på en... Kjuke? Er det det? Uansett, jeg ble litt fascinert ^_^

Etter at jeg kom hjem har jeg nesten bare stresset. Jeg har stresset sånn stille innvendig, sånn at alt går veldig sakte og rolig men s panikken ikke helt vet hvordan den skal slå inn.

Jeg har sydd ferdig gave, jeg har pakket inn TKs gaver, jeg har begynt å rote frem det jeg skal ha med hjem av klær og gaver, men kofferten står fremdeles tom. Den kan jo ikke være tom!!
 Når jeg går å legger meg må den være full. Og innenfor flyets maksgrense. To ting på en gang.

Her er forresten TKs gaver ^_^
 Han er veldig spent...

Og nå avsløringen på dagens tegning:
 En Gremlins-strek!

Det spørs hvordan det går med blomstervanningen da, det er typisk Strikkedama og rote det til. Før man vet ordet av det er Rådhuset full av ekle skapninger som krøller det til før julehelgen, mens Strikkedama aner fred og ingen fare. 

Stakkars TK oppi alle forberedelsene jeg har drevet på med. Han tusler nå rundt og steller litt her og ordner litt der. Jeg fikk ryddet litt i går, men det er fremdeles ikke helt presentabelt eller helt pyntet til jul. Og i dag var svigerforeldrene mine innom og så alt rotet mitt. Jeg sier mitt, siden det er jeg som roter aller mest.

Nå mens jeg har slengt klær utover hele gulvet, har TK funnet frem det vi har av julefat og kopper.
Jeg jobber i romjula, men på ettermiddagene og kvelden så skal vi ha litt jul sammen, jeg og TK. Da er det jo hyggelig å bruke juletallerkener. TK tenker nå på alt ^_^

I morgen kjører han meg til flyplassen etter jobb.

Jeg skal prøve å få til en strek i morgen også. Det skal i det minste bli et blogginnlegg. Først går turen til Lillesøster og så hjem til resten av familien. Jeg gleder meg!

Jeg ønsker alle en fredfull natt.

Nå skal det pakkes!

^_^

Kommentarer