20. desemberstrek ^_^

Nå har vi endelig entret 20-tallet og før vi vet ordet av det er det julaften! Det er 20. desember.
TK sendte meg bilder av dagens kalenderåpning utpå ettermiddagen. Sånn er det med ferie. Jeg sover til langt på dag og TK er på jobb! Men i romjula blir det omvendt ^_^
Det skjulte seg sopp bak luke 20 og oppi skuffen var det et trapptroll! TK sendte også en video av at han hadde laget en trapp den fikk prøve seg på ^_^

Så var det dagens strek. Skal si seg at Strikkedama gjør seg tøff.
Ser du hvor inspirasjonen er hentet fra?

I dag har solen kikket frem så godt den får til på denne tiden av året. Det var fint!
Det var godt å få litt oppholdsvær.

Jeg og Mamma tok en tur på butikken og jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært så lenge der. Jeg fikk kakao til og med. Først var det tipping og post, så ble det sosialt samvær i kaffekroken før vi handlet et par småtterier og gikk hjem igjen.
 På vei hjem så vi litt dyreliv. En katt og det som muligens var en trane? (Redigert: Jeg og Mamma snakket aldri om noen trane på vei hjem, vi snakket om skarv. Så hvor den tranen dukket opp fra mens jeg satt og skrev, må gudene vite! Kanskje kroppen vil ha mer omega 3?) Så andre fugler også da, men de er litt mer hverdagskost ^_^
 Også fikk jeg snap fra ei på jobben! Gjett hvem som fikk dagens kalenderpakke!!!
 Meg!
Men jeg vet ikke hva som er inni...

Ellers har jeg og Lillebror sett litt på tegnefilm, på japansk anime. Klassikerserien Cowboy Bebop ^_^
 Jeg har sett den før, men det er fint å få lov til å vise frem ting en liker ^_^

Fant du forresten ut av dagens tegning? Inspirert av det man kasnkje kan kalle en alternativ julefilm?
 Det var en Die Hard-strek!

Den skal jeg og Lillebror se senere i kveld ^_^

Jeg synes forresten jeg tegnet Strikkedama litt tøffere på kladden. Det fikk jeg ikke til å gjengi da jeg tegnet den en gang til. Kanskje hvis jeg tegner den enda en gang???
 Nå skal jeg se en annen film. Vi har ikke bestemt oss enda for hva det blir. I morgen tar vi kanskje inn juletreet som vi fikk levert i dag. I den anledning avslutter jeg med et bilde fra vår barndom. Jeg og Lillesøster foran treet ^_^
En 6-åring og en 3-åring som gleder seg til å åpne pakker ^_^

Vi ses igjen i morgen til en ny strek!

Kommentarer