17. desemberstrek ^_^

Det ble fort 17. desember på busstur. Klokken 5:30 var jeg framme. Da la jeg meg og sov til 11:15 ^_^

TK sendte meg bilder av nål og kalenderåpning!
 TK fikk en snøhaug i playmobilkalenderen!
 Jeg fikk en liten pung og en blokk ^_^

Jeg og Lillesøster har hatt en kjempefin dag og nå sitter vi og ser på youtubevideoer mens vi drikker litt bobler og jeg blogger.

Dagens strek er ikke inspirert av en bestemt film, sang eller historie, heller et tema man finner igjen i mange sanger og historier?
 Har du noen eksempler?

Sånn så det ut i Brønnøysund i dag. Litt grått og vått, men fint likevel ^_^
 Lillesøster tok meg med til kafeen Gjertruds lille hjørne og der satt vi i timesvis!
 Vi gikk forbi et juletre med stoooore juletrekuler ^_^
 Lillesøster shoppet julegaver og jeg shoppet juleservietter ^_^
 Har du tenkt ut noen muligheter for dagens tegning?
Det var en hjem-til-jul-strek!

Jeg elsket å bli flettet på håret som liten. Hvis vi dusjet på lille-julaften og flettet det våte håret så hadde jeg og Lillesøster krøller på julaften!!!

Jeg er sikker på at dere har mange tips og ideer! Jeg vil gjerne nevne to fine sanger. Den ene er "Home" med Jethro Tull og den andre er "Jolevise" med Odd Nordstoga ^_^

Nå er jeg som sagt hjemme hos Lillesøster og hun har det så koselig ^_^
Jeg håper alle har en fin lørdagskveld. I morgen er det 4. søndag i advent og ventetida snart over.

Vi blogges igjen i morgen ^_^

Kommentarer