5. desember 2023

 Det er tirsdag 5. desember og i dag kommer Mamma på besøk! Langtidsvarsel sier sludd, men det kan jo endre seg. I dag har solen skint på juletrærne i Vestby.


Jeg synes juletreet på toppen av Vestby mølle er så koselig! I år som i fjor og året før der. Det var kaldt ute, men inne har enkelte kollegaer begynt å lete frem julegenserne sine og det varmer et julehjerte. Jeg har ikke hatt på julegenser, men jeg hadde juletrenål og adventsbutton med fem-tall på min knallrøde strikkagenser i dag.


Jeg var på trening etter jobb og da slo jeg til med litt ekstra jul; vintertights og julete t-skjorte.


Det kuleste var likevel at jeg klarte 30 kilo i benkpress!

Etter trening bar det rett hjem for å rydde litt mer og nå ser det ganske presentabelt ut. Sengen står klar!


Det er selvfølgelig en del rot her og der, og det er fortsatt mye som må organiseres før vi kan si at vi har orden. Spesielt er det mye rot i hobbysakene mine.


Så sa klokken at vi måtte se å komme oss ut i bilen: Vi skal hente Mamma på flyplassen! Ute hadde det landet noen fine snøfnugg på bilen.


Jeg skulle gjerne hatt flere kalde dager med sol, men forhåpentligvis blir det fint med litt snø også, gjerne uten regn og sludd. Men været kan vi ikke styre, det blir fint med besøk uansett vær.

Jeg har skrevet dette i bilen på vei til flyplassen. Jeg ble litt kvalm, men det ordner seg. Jeg skal se på veien hele veien hjem! Og nå er vi her, på Gardermoen.


Så spennende!

Har du hatt en fin dag? Bruker du julete klær eller smykker?


Kommentarer