Et år med Julestina - Luke 24 ^_^

Så ble det endelig julaften! Et helt juleår har gått, og nå er vi her. Askepott fikk prinsen i år også, eller skal vi heller si at det var prinsen som var heldig og fikk Askepott?
Julenissen i boken "Ett år med nissen", har fått hjelp av sine dyrevenner til å levere gaver i bygda si.
Jeg leverte de siste gavene i går. Det var veldig hyggelig.

Jeg ble ikke helt ferdig med julepynten til treet sist julehelg, men det ble klart til slutt!
 Jeg tror neppe at jeg blir å produsere så mange broderier at jeg kan dekorere et helt tre med dem, men det er veldig fint. 

Dagens julepynt er en gammel klassiker! Nemlig papirlenker.
 Det har vært kjempegøy å lage pynt til dette treet! Noe blir jeg sikkert å lage flere ganger, mens andre ting ikke. Jeg blir nok ikke å male så mange juleegg, for eksempel. Men trådnisser! Det var gøy å lage ^_^

I går pyntet vi ferdig treet vårt her hjemme hos Mamma og Pappa.
Det ble så fint! Nå ligger pakkene og venter på oss, og selv om vi er bare voksne folk her i huset, så gleder vi oss som barn til å få rive av papiret og se hva som gjemmer seg under treet.

Hjemme hos TK håper jeg at fuglene er glade og fornøyde. De øverste bildene tok jeg selv, de nederste er stillbilder fra en film TK sendte meg forleden.

Jeg stakk noen greiner inn i melkekartongene sånn at det skulle bli lettere å få tak i maten. Det var lurt! TK selv skal også få mat, hjemme hos sine foreldre ^_^

Her har det snødd i natt, og mens trærne var uten snø i går, som du ser på de øverste bildene, så var de fulle av sne i dag.
 Det er meldt bare regn fremover, men foreløpig er det hvitt og fint ^_^

TK sendte også et bilde av de siste tingene han har perlet. Resten må vente til jeg kommer hjem igjen!
Noe som ikke trenger å vente til jeg kommer hjem, er juleduken min!
 Som du ser så ble den ikke ferdig, men hvis jeg står på så tror jeg nok den skal bli ferdig til neste jul! Slenger med et bilde av et av broderiene som henger oppe hos min mormor. Det er så fint!!

Da gjenstår det bare å ønske alle sammen en riktig god jul!
Tusen takk for at du har lest bloggen min!

Ha en strålende kveld og julaften!
Og hvis det skulle bli for lenge å vente til neste jul, så anbefaler jeg alle å arrangere en julekveld i ny og ne, samme når på året det er ^_^

Kos deg masse!

^_^

Kommentarer