Ønsker for det nye året - 2018

Selv om man kan starte på nytt når som helst, så er det noe ekstra magisk med 1. januar. I morgen kommer dagen. Et nytt år starter. På en mandag til og med!
 Ute snør det. I skrivende stund har det blitt mørkt. Jeg har hørt et par raketter allerede. I år feirer jeg nyttårsaften sammen med TK og Katja. Det blir mat, brettspill, film og stjerneskudd. Jeg har lest over nyttårsønskene jeg skrev for ett år siden. Noen av dem klarte jeg. Jeg har brodert, skrevet brev og kort, lest noen bøker, gått en ny fjelltur og ryddet roterommet vårt sånn at det ble et hobbyrom. 2017 var et kreativt år.

I 2018 har jeg lyst til å være kreativ og snill. Den jeg skal være aller snillest mot er meg selv. I 2018 skal jeg ta vare på meg selv. Og jeg skal være kreativ. Jeg har lyst til å tegne et portrett, skrive dagbok og fullføre påbegynte hobbyprosjekt. Jeg skal gå turer og lære mer om fugler. Jeg har lyst til å være litt snillere med naturen og forsøke å bruke mindre plast og plukke opp søppel når jeg går tur. Det er mine nyttårsønsker denne gangen.

Jeg skal skrive en egen liste for påbegynte hobbyprosjekt. Jeg har ganske mange...
Øverst på lista står sokkene øverst til høyre. Det eneste som gjenstår er å sy inn trådene. Det kunne jeg ha gjort allerede i 2016. Broderiet TK fikk i gave her et år, mangler fortsatt noen sting. Den rosa luen er nesten ferdig strikket. En påbegynt sokk ligger i en hylle, en påbegynt vott i en annen og enda er det mange prosjekt jeg ikke har tatt bilde av. Jeg gleder meg til å fullføre noe!

Har du noen drømmer og ønsker for 2018?

Jeg satt og så på noen bildene jeg har tatt i løpet av året som har gått, og bestemte meg for å sette sammen noen av selfiene jeg fant.
Så forskjellig man kan se ut fra dag til dag! Lurer på hvordan jeg blir seende ut i året som kommer.

Jeg har lovet å lage salat og det skal jeg gjøre nå. Jeg venter tålmodig på at klokka blir 12, for jeg elsker stjerneskudd.
Jeg er glad for alle de fine øyeblikkene jeg hadde i 2017 og jeg vil gjerne takke alle dere som bidro til at året ble så bra! Takk for alle kommentarer og likerklikk som bloggen har fått.

Jeg ønsker dere alle et godt nyttår ^_^
Vær forsiktig med fyrverkeriet!

Vi ses til neste år ^_^

Kommentarer