Juledyrkalender 2017 - Luke 21 ^_^

Nå har jeg juleferie!
 I dag har jeg fått gjort masse! Jeg er flink. Det er fortsatt mye igjen, men det går nok. I morgen reiser jeg nordover, og jeg har alltid reisefeber. Bare spør TK.

Jeg har vært spent på om trefigurkalenderen kom til å ha noen mus.
 Vi åpnet kalenderen etter middagen, og i dag var det en mus der! TK fikk flere Adventure Time-klistermerker ^_^

Dagens dyr kan drikke gjennom huden sin, og de har lang tunge! Hvor ofte har du sett en julefrosk?
 Ifølge leksikon, finnes det cirka 700 typer frosker i verden! I Norge har vi tre stykker: Buttsnutefrosk (eller vanlig frosk), spissnutefrosk og damfrosk.
 Frosker er morsomme!

Er det forresten noen som feirer i dag? Det er den korteste dagen i året, og fra i dag kommer det bare til å bli lysere og lysere igjen! Hurra!

Hva synes dere forresten om disse gavelappene?
Jeg synes de er nydelige! Det finnes så mange flinke folk der ute. 

Ønsker dere alle en fortreffelig solsnu og en deilig natt med gode drømmer.

Ses i morgen!


Kommentarer