8. desember 2014 - Og i postkassen ligger...

...et julekort?
Eller fem. Eller kanskje ingen?


Dette julekortet fikk jeg da jeg var på besøk hos Anki i går. Er det ikke fint? Det er koselig å få kort, både i posten og gitt personlig. Det er årets første julekort. Og det står så mange fine  og hyggelige ting i det ^_^


Jeg har begynt å skrive kort, men jeg har ikke fått sendt mer enn tre stykker. Det var kalenderkort og jeg ville de skulle komme frem før 1. desember. Jeg er vanligvis ikke så flink til å sende kort, men jeg har lyst til å bli det. Og da er det vel bare å starte et sted, er det ikke? Julen 2014 for eksempel :-D


Noen kort har jeg ruget på lenge (det er på tide de skifter eiere), noen kort er gratis, noen har jeg kjøpt i Sverige og noen har jeg kjøpt på Søstrene Grene. Og de er fine alle sammen :-D


Noen er kanskje mer julekort enn andre, men jeg syntes bildene til Elsa Beskow var så fine at jeg bare måtte kjøpe dem! Så får vi se om noen får dem i julen eller ikke :-)

Mummikalenderkortet vi ser øverst sendte jeg til dem hjemme. Også beholdt vi et selv. Kalenderkort er genialt :-D


Mitt siste kortkjøp var før quiz forrige torsdag. Det er kort fra Darling Clementine og jeg bare elsker bildene deres. De er alltid så vakre! Jeg tror jeg må ordne meg PayPal sånn at jeg kan shoppe litt fra nettsiden deres også. De har noen nydelige spisebrikker jeg har siklet etter i lange tider. Om de fortsatt har dem. Jeg har ikke turt å sjekke!

Tenk å finne et sånt vakkert bilde i posten med en hyggelig beskjed. At noen tenker på deg og ønsker deg god jul. Det er så hyggelig. I disse dager får man stadig mindre post. Gleden må jo være desto større når det først dukker opp noe gøy :-)

Jeg er spent på om jeg får flere kort i år. Jeg har i hvert fall tenkt å sende en del. Jeg får stemning av å skrive julehilsener og jeg håper de som får kort synes det er koselig.

Neste år har jeg lyst til å lage kort selv, og sende i hvert fall ett mer enn det jeg blir å sende i år ^_^

Se der ja, første punkt på nyttårsforsettet er allerede klart ;-)

Med eller uten kort, jeg ønsker alle en herlig jul og et godt nytt år!

Kommentarer