22. desember 2015 ^_^

Så kom den store hjemreisedagen!

Kofferten ble full og jeg tror jeg fikk med meg det meste. Til og med låsen til kofferten fant jeg! Det var helt tilfeldig mens jeg lette etter smykker. Det lønner seg å lete etter noe helt annet enn det man ønsker å finne!

TK kjørte meg til Gardermoen. Jeg sovnet litt, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg våken.. 

På Gardermoen har de pyntet til jul ^_^

I skrivende stund sitter jeg på Gardermoen og mobilblogger. Blir litt rastløs og må snart gå å se om jeg er på riktig plass. Har fått en sms om 15 minutters forsinkelse. Tror jeg fortsetter bloggingen på Værnes! Jeg må jo dele dagens kalender ^_^

*********

Nå sitter jeg i bilen på vei hjem fra flyplassen. Pappa og Lillebror kom og hentet meg ^_^
Før vi var ute av Brønnøysund rakk vi å se rådyr og jeg fikk hilse på kjære Lillesøster og se hvordan hun har det i leiligheten sin ^_^
Pyntet med juletre har hun også gjort ^_^

I dag var det forresten min tur å åpne kalender, igjen! TK får åpne i morgen og på julaften.

Dagens nål så slik ut:
Og inni kalenderen var det kjempefine tøylapper som jeg kan lage noe fint av ^_^
Nå gleder jeg meg til å komme hjem og etter det gleder jeg meg til å se Velfjord i det som blir av dagslys i gråværet! Jeg tar det jeg får ^_^

Med dette bildet fra i fjor, tror jeg, sier jeg god bittelille julaften. Om to dager er det julaften!

^_^

Kommentarer