15. desember 2015 ^_^

I dag har det vært så nydelig fint ut! Rene postkortstemningen! Trærne har vært hvite av rimfrost, himmelen isblå og før mørket satte inn så man en stripe rosa i horisonten. Men tror dere jeg tok et eneste bilde? Nei. Hvor urutinert kan man bli?

Det viser seg at jeg stort sett har tatt bilder av gaver i dag. Innendørs. I så som så lyssetting. Men sånn er det når man ikke har en eneste taklampe. Man får bruke det lyset man har!

Første gavebilde ut er bokpakken jeg fikk i posten i dag! For de som ikke har lest tidligere innlegg så vant jeg på en av lukene i Forlaget Oktobers instagramkalenderkonkurranse! Jeg vant en bokpakke som skulle komme i posten og i dag kom den!

Så spennende!
Jeg fikk tre spennende bøker jeg ikke har lest før! Kjempegøy ^_^

I morgen skal vi i bursdag til TKs bror. Jeg drister meg til å vise dere hva han får i bursdagsgave.

 "Liker du meg selv om vi gir bort bilstøvsuger i bursdagspresang?", sa TK så søtt.

Det er en fin og praktisk presang, men ikke så gøy kanskje. Men jo, jeg liker TK selv om vi gir bort bilstøvsuger! Man gir gjerne praktiske gaver til praktiske folk, ikke alle kan få tegneserier og spill ^_^

 Mens TK pakket inn gave og ordnet bursdagskort kom jeg endelig i gang med årets julekort. Har kommet halvveis ^_^

Jeg ble litt sliten av å skrive for hånd, så jeg tenkte det var på tide å blogge litt. På vei til dataen så jeg bort på adventskalenderen vår. Har vi åpnet den i dag, tenkte jeg... Nei. TK var fortsatt syk i morges og holdt sengen, så jeg åpnet ingenting på morgenen. Det er gøyest når man åpner sammen. Spesielt gøy er det når det er min tur til å åpne!
 Svarte kort ^_^

Da kan jeg legge en kabal før jeg går og legger meg. Da skal jeg ha hvetepose under dyna og varme mine kalde føtter. Før det igjen blir det nok en kopp kakao til kvelds.

Og så, fordi vi fortjener det, kan vi åpne gavene vi kjøpte til oss selv i dag.
Hver vår nye hodepute. 2 for 1 på Princess. Det gleder jeg meg til ^_^

Håper alle har hatt en superherlig dag!
Og om dagen i morgen blir like fin som i dag så lover jeg å ta bilder!

PS: Pepperkakesauer er veldig gode.

Kommentarer