10. desember 2015 ^_^

God 10. desember!

I dag har vært en fin dag. Jeg var som vanlig veldig trøtt til å begynne med, men jeg kom meg da opp på et vis. Det var TK sin tur til å åpne kalender i dag ^_^
 Han fikk en vimpel! Han har hengt den opp over inngangen til stua ^_^

Det ble veldig fint!

Jeg har ikke kommet i gang med å skrive kort ennå, men i går fikk JEG et julekort! På julekortet var det to søte, små Verdalsjenter som jeg gleder meg til å treffe igjen! Og en pus som jeg ikke vet hva heter. Det sto ikke på kortet. Jeg går ut fra at den ønsker oss god jul likevel ^_^

Ja takk til flere julekort!


 I dag var det turdag og jeg skulle møte og gå tur med et nytt bekjentskap. Kanskje til og med flere nye bekjentskaper!! Det viste seg at det bare var en, og da ble vi to som hadde en veldig trivelig tur!

Jeg vrikket nesten foten min før turen startet, men heldigvis gjenvant jeg balansen ^_^
 Vi gikk for det mest rundt og omkring på Sole og der er det mye å se. Vi fant blant annet veien til et flott pyntet julehus! Det var smånisser overalt!
Skrittelleren min sier jeg har gått over 19 000 skritt i dag. Det er neigu' ikke verst!

Vi skilte lag og jeg endte opp på Vestby storsenter for jeg skulle kjøpe safran. Det kan være ganske vanskelig å få tak i, så jeg gikk på apoteket først, men der var de tomme. Så viste det seg at de hadde masse på Rema 1000 ^_^

Kan ikke se at den prisdumpingkrigen som pågår inkluderer safran!

Men verdens dyreste krydder må jo koste litt. Litt luksus i hverdagen må man ha ^_^

Det var TK som betalte, men han er jo brilleløs for tiden så han la nok ikke merke til hva det kostet.

 Han bruker ikke linser heller, så han har ingen back up. Han har time for synstest i morgen, så får vi se om han ikke kan skaffe seg noen linser i første omgang ^_^
 Litt dårlig syn er ingen hindring! Det er bare å "dra krakken bort åt" skjermen ^_^

Også var det safranen ja! Det er ikke mange dager til Lucia og i morgen er det jeg som har ansvar for fredagskaffen på jobb. Det spørs om det ikke  vil være mulig å smake på en lussekatt eller to...
De ble i det minste store nok! Jeg må nok øve meg mer på størrelse og form. Vi får se om jeg har lært noe til neste år.

Vi spiste hver vår bolle til kveldmat, og de er kjempegoooooode!

Nå skal det bli godt å komme i sengs. 

Og i morgen blir det godt med fredag ^_^


Kommentarer