16. desember 2015 ^_^

"DET SKAL VÆRE GØY Å PAKKE INN JULEGAVER FOR FAEN!"

Det klarte jeg å lire ut av meg for litt siden. Da var jeg skikkelig gretten. Jeg kan bli det når jeg er skikkelig trøtt. Det er ikke noe trivelig. JEG er ikke noe trivelig. Men nå har grettentrøtten gått over og jeg er bare litt søvning og gleder meg til å gå til sengs. Og jeg er veldig glad for at jeg har pakket inn julegavene jeg skal gi bort i morgen ^_^

  I dag har jeg vært på jobb og rett etter jobb ble vi hentet og skysset til bursdagsfeiring hos svigerbror. Der var det masse god mat og god kake! Hos oss fikk han jo en bilstøvsuger, som jeg viste bilde av i går, og gaven falt i smak. Praktisk og fin! Hos skyssfolket vårt, svigerforeldrene mine, foreldrene til svigerbror (kjært barn har mange navn), fikk han en lavalampe, for det har han ønsket seg. Lavalamper er gøy ^_^
 Jeg har også fått gave i dag, for i dag var det min tur til å åpne kalendergave på jobb ^_^
 Jeg elsker marsipan! Og jeg kan innrømme at den fine grisen jeg fikk har avgått med døden. Sånn gikk det!

Og mens vi først snakker om gaver og kalendergaver! Det var TK sin tur å åpne dagens skuff i kalenderen vår!
 Det var så gøy med dumpehusker da vi var små! Og jo høyere man spratt opp desto bedre! Det har jeg ikke lyst til å gjøre nå! Jo mindre jeg spretter, desto bedre, det er mitt nye motto. Men dette var en søt figur da, selv om den ikke hadde så mye sprett den heller ^_^

Jeg må også få lov til å dele enda et par bilder fra jobben. Det har blitt pyntet så fint med julestjerner på samlingsrommet vårt, men ikke alle trives like godt!
 Det kan ikke være fordi selskapet er dårlig.

Så over til noe helt annet! Nemlig været! I går var det jo så nydelig vakkert! Det har vært litt fint i dag også. Og det har faktisk snødd! Og det har regnet. Jeg tok ingen bilder av været i går, så da blir det noen bilder fra i dag i stedet.
Det var virkelig snedig at jeg hadde satt fra meg vinterskoene mine på jobb, for da kunne jeg skifte sko der!

Og med det sier denne fruen (det høres så mye bedre ut med frøkna, men det er jeg jo ikke) god natt. Grettenheten er borte, jeg har kost meg med dette kjappe blogginnlegget og hveteposen blir varmet i mikroen i dette øyeblikk!

Sov så godt alle sammenog ha en ypperlig torsdag ^_^



Kommentarer