18. desember 2015 ^_^

Tenk, nå er det bare 6 dager til julaften! Det er 4 dager til jeg reiser til hjembygda. Det er to dager siden jeg blogget! Et hull i kalenderen. Det er ille. Så selv om det er 18. desember, skal det også handle litt om den 17.

I går så det slik ut ute:
I dag har det vært litt småglatt her og der, men det er heldigvis strødd godt. Jeg og ei til fra jobben var ute og handlet mat til avdelingens julelunsj i dag, og jeg klarte å skli, men gjenvant balansen kjapt. På vei tilbake fra butikken med handleposer i hånd gikk jeg mye mer forsiktig ^_^

Jeg skulle hatt brodder. Ikke nødvendigvis i dag, men sånn generelt. Det er veldig kjekt. I går var det min tur å åpne kalenderen, og der var det ingen brodder.
Jeg elsker turkis! Og jeg elsker ståltråd! Perfekt!

I dag var det TK som åpnet kalender.
Nedi skuffen lå det en masse hjerter! Røde hjerter. Det kan vel ikke slå feil?

Etter jobb både i går og i dag har jeg vært og juleshoppet. I går shoppet jeg sammen med Anki, ei god venninne jeg ikke har sett på snart et år. Nå spørs det om hun vil se meg igjen i året som kommer for jeg dro henne med fra butikk til butikk og slitnere føtter har i det minste ikke jeg hatt på veldig veldig lenge. 

Også er det jo sånn nå før jul at butikkene er fulle av fantastiske ting som blir utstilt så fint og man får litt lyst på alt der man går rundt og er høy på å bruke penger. Disse strådyrene under for eksempel, de har jeg slett ikke bruk for, selv om de er søte. Så da tok jeg et bilde i stedet ^_^
i var også innom en leketøysbutikk hvor de hadde en Minionslavalampe. Inspirert av lavalampen svigerbror fikk forleden tenkte jeg at kanskje TK også ville ha en. Men jeg kjøpte ikke Minions-versjonen. Jeg kjøpte denne:


 Det er ikke lava, men flytende snøkrystaller! Jeg tror TK blir kjempeglad!
 I dag spiste vi mat på Egon og drakk milkshake til maten. Vi drukner i luksus ^_^

Jeg spiste biffsalat med masse guacamole. Så mye at det ble igjen litt på fatet.

 Mmmmmm....

Tilbake til tidligere nevnte julelunsj. Vi var kjempeflinke til å handle. Lunsjen var kjempegod! Og veldig hyggelig. Det er så koselig å samles slik.

Også fikk vi julegave fra kommunen og en gave fra vår leder. Gaven fra kommunen ser slik ut utenpå:


Inni var det salatkrydder og salatbestikk, altså sånn skje og gaffelskje som man tar salat med. Veldig kjekt ^_^

Vi fikk hver vår julestjerne av leder og det passet også veldig fint, for det har jeg ikke kjøpt selv i år! Nå blir det julefint ^_^

Må bare rydde litt først!

Men først skal det rotes, for det er det man gjør når man pakker inn gaver.

Ho ho ho!

^_^



Kommentarer