8. julikort ^_^

Kjære bloggleser,
Jeg håper du har en fin dag!
Jeg og TK har startet ferien og vi har kjørt hele veien til Orkanger. Her skal vi være til mandag. På veien stoppet vi på Aukrustsenteret i Alvdal. Kjell var litt av en tegner og historiefortellet!
Dagens fine kort er fra kortsamlingen Amazing Animal Facts med tegninger av Maja Säfström. Jeg gikk og hadde en lignende ide for et hobbyprosjekt da disse kortene dukket opp i papiravdelingen på Tanum Karl Johan. Jeg bare måtte ha dem!
 Vi overnatter på Baardshaug Herregård og Tøydukke Stina er såååå fornøyd fordi vi skal være på Baronesserommet. Hun føler seg som ordentlig finfolk der hun sitter på sjeselongen. Jeg prøvde å ta bilde av det pene klesskapet, men skjønner meg ikke helt på det med blitz.

Ønsker deg fortryllende julidager.

Med vennlig hilsen

Stina

^_^

Kommentarer