26. julikort ^_^

Kjære bloggleser og venn, jeg sender deg et nytt ordspillkort.
En god latter forlenger livet blir det sagt. I dag har jeg vært på kjøpesenteret og kjøpt meg ny matboks. Og en gave. Lillesøster har snart bursdag! Jeg elsker å kjøpe gaver. Jeg var på senter i går også og kjøpte postkort. Jeg har et lite skap til alle gavene jeg kjøper og en skuff til alle kortene.
Dagens kort kommer fra kortboksen Have a Little Pun. Dette er det andre kortet fra boksen som jeg sender. Jeg liker denne med måken veldig godt. Antakelig fordi jeg liker måker. Jeg vet at det er mange som ikke liker dem, men jeg synes de er fine og de minner meg om havet, selv om de holder til i de indre strøk også.
I dag sa jeg til TK at jeg gir opp hele instaxkameraet. Jeg kommer aldri til å bli flink til å fotografere. I går tipset han meg om å skrive en fotobok, der jeg noterer meg underveis hva som er bra og ikke bra når jeg tar bilder. Tøydukke Stina forsøker å trøste meg. Hun sier at når alt er som mørkest så skal hun trøste meg så godt hun kan og være et lys i mørket. Akkurat som på dagens bilde. Det var veldig snilt sagt. Jeg får fortsette å prøve litt til.

Ha en fortsatt fin uke!

Med vennlig hilsen

Stina

Kommentarer