6. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det bra!
 I dag har jeg reisefeber. Jeg vil ha det ryddig, jeg vil ha alt pakket og klart, jeg vil skrive kort og jeg vil ha en god natts søvn. Det er ikke tid til alt. Men med nok søvn kommer man langt. Da våkner jeg som et supermenneske i morgen og får både ryddet og pakket i en fei! Det høres bra ut.
Dagens kort er fra postkortsamlingen "Den magiske skogen" av Johanna Basford. Den finnes både som fargeleggingsbok og som kort. Jeg tok meg den frihet å fargelegge kortet litt. Det er mye å se og høre i en skog. Jeg liker skogen. Den er magisk.
 Inspirert av naturen tok jeg med Tøydukke Stina til hagen vår og plasserte henne midt i blomsterbedet. Vel, bed og bed. Heller en krok med masse brennesler. Kanskje like greit at blitsen visket bort ansiktsuttrykket hennes. Det er ingen som setter seg på en brennesle frivillig! Det vises at det har vært tørre dager. De så ganske pjuskete ut og mange blader var gule. Da Tøydukke Stina skjønte at tekstilhud ikke brenner seg på planter, ble hun blid igjen.

Jeg ønsker deg en nydelig sommer med dager uten stress.

Vennlig hilsen

Stina


Kommentarer