4. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det bra!
Da jeg våknet i dag trodde jeg først det var lørdag. Så skjønte jeg at det var tirsdag og jobbdag. Da jeg kom hjem fra jobb sovnet jeg på sofaen. Sånn går det når man ikke har vett til å legge seg om kvelden, men det er som sangen sier: Vi skal ikkje sove bort sumarnatta!
 I dag har sommerkortet blomstermotiv. Jeg synes de er fine. Så enkle, men samtidig estetiske.
 Kortet er kjøpt på Søstrene Grene. Jeg synes de har mange fine ting. Kort, notatbøker, vaser, servietter. Kanskje spesielt notatbøker. I tillegg til kort er jeg veldig svak for små bøker så jeg har alt for mange av de også.
Til dagens fotoshoot fikk jeg Tøydukke Stina til å være modell og late som om hun sov på sofaen, sånn som jeg gjorde etter middagen. Jeg passet også på å ta bilde av rot, for det jeg egentlig skulle gjøre i dag var å rydde!

Ønsker deg en koselig sommer videre.

Med vennlig hilsen
Stina

^_^

Kommentarer