25. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det bra.
 I dag har vært en varm og fin dag i Vestby. Vi var en tur i Ski og så oss rundt der. Jeg har lest bok, sett litt tv og snart skal jeg og TK se en film. Det er rolige dager.
 Dagens kort er et maleri av en nøtteskrike, malt av Bruno Liljefors. Vi fikk kortet på Nationalmuseet i Stockholm som takk for at vi ble med på en undersøkelse. Vi kunne velge hvilket kort vi ville og jeg ville ha dette. Vi så det ekte maleriet også. Jeg syntes det var så stemningsfullt og fint. Jeg håper det faller i smak.
Tøydukke Stina har ikke gjort stort i dag. Hun var med til Ski, men det var først da vi kom hjem igjen at hun ville bli fotografert. Jeg har en en masse tøy liggende på skrivebordet. Jeg har tenkt å sy vesker, for det synes jeg er gøy å sy. Tøydukke Stina synes heller jeg skal bruke tid og energi på å fornye garderoben hennes. Å ha bare en kjole er alt for lite. Synes hun.

Jeg ønsker deg en trivelig kveld og en nydelig sommer videre.

Med vennlig hilsen

Stina

^_^

Kommentarer