20. julikort ^_^

Kjære bloggleser, har du det bra? I dag har det vært sol og sommervarme i Trøndelag. Jeg som hadde funnet frem tykk strømpebukse og genser. Jeg måtte skifte til t-skjorte!
 Turen vår har gått videre fra Verdal til Røros og vi har det kjempefint. Vi har ikke sett struts, men vi har sett troll, noe som så ut som en hvit spurv og ekorn.
 Dagens kort kjøpte jeg i en bokhandel. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe et sommerkort og jeg ble forelsket i dette kortet fra Bug Art, designet av Jane Crowther. Strutser er morsomme.
 Jeg, TK og Tøydukke Stina har gått tur i Røros og sett på gamle bygg. Det er veldig fint her!

Jeg har også hatt tid til å skrive og jeg har skrevet 5 bonuskort i dag til venner som ikke meldte seg på kortprosjektet mitt.
 Jeg tror det blir noen flere ekstra kort før juli er omme.

Ønsker deg en kreativ sommer videre!

Med vennlig hilsen

Stina


Kommentarer