18. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det bra!
 I dag har jeg sett en film fra barndommen, nemlig Delirious med John Candy. En viktig del av filmen er Candys skrivemaskin. Mummipappa har ingen skrivemaskin på dette kortet, men han skriver iherdig. Muligens på sine memoarer eller kanskje et brev?
 Jeg tror dette kortet ble kjøpt i Helsinki 2010. Kortet har en matt og litt ru tekstur, ikke blank og glatt som postkort ofte er.
I tillegg til å ha sett film har jeg og TK gått tur, vi så to elger og vi spiste is. Tøydukke Stina, som snek seg med, klatret på et av bygdas stedsnavnskilt. Hun er gæren. Da det ble bygget et lite "senter" her så ble samtidig sentrum flyttet, men skiltet ble ikke fjernet, det ble bare satt opp et til lenger unna. Jeg er glad i dette skiltet som en stund bare ledet til et spøkelsessentrum. Nå er det treningssenter og museum der banken og butikken var før.

Ønsker deg en herlig sommer videre!

Med vennlig hilsen

Stina



Kommentarer