7. julikort ^_^

Kjære bloggleser,

Jeg håper du har en fin juli så langt og at du har det bra. I dag hadde jeg siste dag på jobb før ferie! Det feires med taco og pakking. I morgen drar jeg og TK på tur!
 Dagens kort får meg til å tenke på Paris. Paris og ferie. Eller kanskje det minner mer om Venezia? Jeg har ikke vært noen av stedene. Ennå. I morgen reiser vi nordover. I første omgang til Sør-Trøndelag. Det er så godt å tenke på at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil de neste tre ukene! Lese, brodere, strikke, se på film, gå tur. Jeg rekker aldri alt jeg kunne ha tenkt meg å ha gjort, men det er godt å vite at man har muligheten.
 Jeg har mange fine kort fra Darling Clementine. Jeg liker ikke alt de lager. Noe blir for figurativt. Jeg liker spesielt når de bruker dyr i kortene sine. Selskapet er norsk og man kan finne ting de har gjort overalt. For eksempel på fløtepakkene til Tine. Og fjorårets julemotiv på melkpakkene til Q meierier.
En liten fugl fortalte meg at de snakket om postkort på Norgesglasset i dag, på P1. Det var sikkert interessant. Jeg fikk ikke hørt det, og ikke Tøydukke Stina heller. Hun har ligget i en pose hele dagen. Helt til hun fikk sitte på TKs sykkel hjem. Det var stor stas!

God sommerferie!

Vennlig hilsen

Stina


^_^

Kommentarer