5. julikort ^_^

Kjære bloggleser, har du badet ennå i år? Det har ikke jeg. Jeg har ikke badet på mange, mange år. Men jeg liker vann og jeg er fascinert over livet i vannet. Det finnes vann og hav i Vestby, men i nærheten av meg har vi bare en liten bekk. Det er koselig å høre når vannet sildrer.
 I dag har det vært sol og fint. Jeg og TK spiste ute og det endte med en liten runde spontanshopping. Nå eier både jeg og TK hver vår regnjakke. Vi har ikke begynt å pakke til reisen vår nordover, men nå når jeg har en regnjakke tar jeg det helt med ro. Det er null stress!
 Dagens kort er et bilde med maneter. Jeg har også en notatbok og et kort til fra samme utgiver. Jeg har kjøpt kortene på Eldorado bokhandel. Jeg synes de er så kule. Det er danske Message Earth som gir de ut. Gjenbrukt papir, vegetabilsk farge og plasten de kommer i er biologisk nedbrytbar.
Tøydukke Stina liker også maneter, men i dag har hun vært mest opptatt av broderi. Jeg kjøpte en hel masse broderitråd på brukthandelen Godset for en ukes tid siden. Den posen fant Tøydukke Stina i dag. Hun la seg ned på en seng av tråd og var så fornøyd! Fotografen var ikke like fornøyd og må fortsette å øve seg på å holde kameraet stødig og lære seg når det er nok lys og ikke. Nå sitter Tøydukke Stina i broderihyllen og koser seg.

Jeg håper du har det bra og ønsker deg en inspirerende sommer videre.

Med vennlig hilsen

Stina


^_^

Kommentarer