24. julikort ^_^

Kjære bloggleser, har du fått lest mye i sommerferien?
TK har lest en del tegneserier, gjerne samtidig med at jeg har skrevet kort. Også har vi lest høyt. Litt i bilen og i sengen. På ferieturen leste jeg Gert Nygårdshaugs Klokkemakeren til TK og på veien startet vi på boken Fellside av M. R. Carey. Da Lillesøster var innom i går fikk hun låne Klokkemakeren. Jeg hadde med mange tegneserier på turen, men kom aldri så langt at jeg fikk lest noen av dem. I dag har jeg skrevet kort. I morgen.... Det tror jeg blir en bra lesedag.
Dagens kort kjøpte jeg på Outland. Jeg likte budskapet!
 Ellers i dag har vi vært ute og fanget pokemon og sett på alle kråkefuglene. Vi har spist is og til middag blir det pizza. Det er overskyet her i dag, men god temperatur.

Ønsker deg en fortsatt herlig sommeruke!

Med vennlig hilsen

Stina


Kommentarer