30. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det fint!

Har du vært plaget med insekter i sommer? Jeg har fått noen bitt og det har klødd, men trikset mitt er å klå forsiktig rundt bittet, aldri direkte på. Pappa og Lillebror er i Nord-Finland akkurat nå. Jeg hørte at det var uutholdelig mye klegg der de er. Noen insekter er fine, sånn som humler og sommerfugler, og mange har flotte farger. Jeg liker disse skapningene aller best når de ikke sitter på meg.
 Dagens postkort er nok ett fargeleggingskort av Johanna Basford, denne gangen fra samlingen Secret Garden. Det morsomme med fargelegging er at man kan bruke akkurat de fargene man vil! Hvorfor fargelegge fluen svart? Hva med rosa og grønne hjerter?
Tøydukke Stina har vært på kino og sett på en rød edderkopp i dag. Jeg og TK var også med og det var veldig gøy! Og det er bra. Det er min aller siste sommerferiedag og jeg hadde lyst til at noe gøy skulle skje.

Ønsker deg masse gøy i uka som kommer!

Med vennlig hilsen

Stina

^_^



Kommentarer